Brintellix

Yazar: - Kategori:
Yayın Tarihi: - 12:48

Brintellix adlı ilaç 5 mg. 10 mg. ve 20 mg. olarak 3 çeşiti mevcuttur. Hastanın ağırlığına göre doktor tavsiyesiyle kullanılmalıdır. Diğer antidepresanlara göre yan etki olarak daha basit olan bir ilaçtır bırakması zor olmayan yani bağımlılık yapmayan bir ilaçtır. ( kendi görüşümüz. ) İlaç yeni olmasına rağmen doktorların gözdesi haline gelmeyi başardı ve Psikiyatrilerin dilinden düşmüyor. ilaç kullanıcıları da haliyle fazlalaşmış durumda.

Doktorlar genelde ‘majör depresyon, depresyona bağlı unutkanlık, hayata karşı aşırı derecede kaygılı olmak’ durumlarında bu ilacı öneriyor.

Başka tür antidepresan kullanan arkadaşlar illa ki yaşamışlardır, yan etkileri vardır ilaçların. alışma sürecinde yaşanan ‘ aşırı uyku hali yada uyuyamama, kilo alma yada kilo kaybı, mide bulantısı baş dönmesi vb. ‘ bu ilaç kullanıcıları genelde bu tür durumları yaşamamaktadır. İlacı kullanmaktan korkmamanız açısından bu bilgilere değiniyoruz.

İlacin kullanıcı yorumlarını aşağıdaki kullanıcılarımızın yaptıkları yorumu okuyarak bulabilirsiniz ve dilerseniz siz de yorum yapabilirsiniz.

[Toplam:13    Ortalama:3.2/5]

Etiketler:, , , , , , ,

Brintellix için yapılan yorumlar : 134 Yorum yapıldı


  1. Betül Yılmaz  yorumladı. 17:09 - 03 / 10 / 2016:

    Bu ilacın 20 mg. ını doktor bana yazdı ama ilk 6 gün yarım at sonra tam olarak at dedi. umarım faydası olur. şuan 3. günümdeyim ve bir yan etkisini henüz görmedim

  2. Mustafa  yorumladı. 19:39 - 30 / 01 / 2017:

    Benim de ilk günüm bu ilaçta 10 ög berdi ve yarım almamı söyledi. Ve ilk günümde kendimi çok halsiz hissediyorum sizde de oldumu bu durum

  3. Bilal Kara  yorumladı. 17:12 - 03 / 10 / 2016:

    ben bu ilacı uzun süredir kullanıyorum ve bana iyi geldi. yeni başlayan arkadaşlar kesinlikle doktor kontrolünde kullansınlar

  4. Hakan  yorumladı. 07:53 - 22 / 11 / 2016:

    ilk gunlerde hastaliginizi tetikledimi benim artirdi bu ilac

  5. Mustafa  yorumladı. 19:42 - 30 / 01 / 2017:

    Bu ilacı kullanmaya başladığım ilk günüm. Ve kendimi çok halsiz hissediyorum bide panik atağımı tetiklediğini düşünüyorum sizde de oldumu aynı durum. Bide şunu belirteyim hayatımda daha önce hiç antidepresan kullanmadım

  6. bennu  yorumladı. 13:25 - 24 / 07 / 2017:

    ben üç aydır kullanıorum anksiyetelerim azaldı,ilk günden etkisini göremezsiniz en az 15 gün kullanmanz lazm

  7. Sandas  yorumladı. 11:54 - 03 / 06 / 2018:

    Aynen bende dw aynı

  8. Işınsu  yorumladı. 18:22 - 01 / 11 / 2018:

    Tem cihazı ile kurtulabilirsiniz. Tem cihazı olan psikiyatriste gidin lutfen

  9. Zeyna  yorumladı. 22:55 - 23 / 12 / 2018:

    TEM cihazı neymiş açıklarmısın

  10. birol  yorumladı. 13:13 - 18 / 10 / 2017:

    gündüz mü alıyosunuz gece mi

  11. Eylem  yorumladı. 10:42 - 29 / 07 / 2018:

    Ben sabah alıyorum

  12. Işınsu  yorumladı. 18:22 - 01 / 11 / 2018:

    Arkadaslar tem cihazı kullanan psikiyatriste gidin lütfen.

  13. Gizem  yorumladı. 17:29 - 03 / 10 / 2016:

    Merhaba
    Bu ilacı benim eşimde kullanıyor. Kullanmasına karrsıydım çünkü onu tanıdığımdan beri bu gini hapları kullanıyor bi gün zara görücek olmasından korkuyordum.Diğer ilaçları kullanırken hem daha sinirli ve huysuz oluyordu nedenlerimden birisi de buydu ta ki Brintellix ile karşılaşana kadar. Bunun da aynı sonuçlar vermesini ve bi işe yaramıycağını düşünürken bi süre sonra eşimde olağanüstü bi sakinlik ve daha uyumlu olması ortaya çıktı. Kesinlikle doktor kontrolünde kullanılması kaydıya bu gibi hastaların bu ilaç ile düzelmesini umut eder geçmil olsunlarımı dilerim.

  14. Nuray  yorumladı. 09:25 - 05 / 10 / 2016:

    Brintellix 10mg yirmi gundur kullanyorum ilaç iyi etkileri olumlu ancak bende çok fazla mide bulantisi yapiyor bu nedenle birakmak zorunda kalabilirim insallah bu yan etki geçicidir de kullanmaya devam edebilirim

  15. Emre Arıcı  yorumladı. 09:28 - 05 / 10 / 2016:

    Yan etkilerde mide bulantısı olması gayet normaldir. Çoğu kullanıcısında bu yan etki görülmemiş olması sizde de görülmeyeceği anlamına gelmez. Doktor kontrolü dışına çıkmayın kesinlikle, kullanmaya devam edin. O geçicidir, alışma süreci sonunda kalmayacaktır. Kafanızdan da “bu ilaç mide bulantısı yapıyor” düşüncesini atın, daha etkili olacaktır.

  16. Leyla  yorumladı. 11:58 - 12 / 04 / 2017:

    Dr tranco buskas ile başlattı hiç yan etkileri okumadım yani psikolojik bir bulantı söz konusu asla değil. Neyse tranco gecici dedi tranco yu almadığım ilk gün kusmaya başladım. Bir hafta kusmalarım devam etti ben ilaçtan olabileceğini düşünmedim sonra ilaç bitti Dr a gittim nasılsın diye sorduğunda sürekli kustugumu ve kendimi iyi hissetmediğimi tranco yu bırakınca çok sinirli oldugumu söyledim gecer dedi kusmalarım ile ilgili ilaç yapıyor demedi ilacı 20 gün kullandım ve ikinci kutuya gececekken arkadasım bu ilaç sana iyi gelmemiş seni kusturan bu dedi yan etkilere baktık evet kusma var ilacı Dr u aradım ve bıraktım bırakalı bir ay olacak hergün değil ama arada bir kusuyorum sanırım hassas mideler için tranco gibi bir yardımcı ilaç şart

  17. dilek  yorumladı. 19:26 - 29 / 11 / 2016:

    bende 3 gundur kullaniyorum 10mg brintellix mide bulantisindan mafoldum arada lavaboya kosuyorum

  18. dilek  yorumladı. 19:27 - 29 / 11 / 2016:

    bende sizinle ayni durumdayim

  19. Halil  yorumladı. 11:36 - 22 / 03 / 2017:

    Aynen arkadaslar bende de yapıyor bulantı ama arkadaşın dediği doğru derin nefes almaya çalışın ve düşünceyi kafanızdan atmaya çalışın bulantı psikolojik oluyor birazda

  20. ddo  yorumladı. 15:33 - 04 / 10 / 2018:

    merhaba , vücuttaki demir oranı düşük ise bulantı yada kaşıntı yapıyor.

  21. Biri  yorumladı. 00:10 - 14 / 06 / 2019:

    Aynen

  22. cigdem  yorumladı. 19:28 - 20 / 10 / 2016:

    Bu ilaci doktor bana sikayetlerime gore verdi kaygi ve endişemle baş edemiyodum kendime guvenim yok takintilarim cok fazla korktugum seylerden kaciniyorum buda beni toplumdan soyutluyo konusmak dahi istemiyorum ağrilarim cok fazla biliyorumki gerginligimden kayaklaniyo inş bu ilac bana iyi gelir. Artik tedavi olmam gerektigini ve ilac kullanma ile geccecegi umitindeyim mevlam guc versin bizim gibilrre bugun ilk gunum ins faydasinin. Gorurum

  23. Edanaz  yorumladı. 10:26 - 12 / 12 / 2016:

    Merhabalar, ilaciniz kullanimiz nasil gidiyor ? Etkisi oldu mu? Ben bugun kullanmaya basladim. Ve ayni sekilde kendimi soyutluyordum disariya karsi umarim olumlu etkileri olur..

  24. Hakan  yorumladı. 20:31 - 17 / 12 / 2016:

    Bence devam edin bırakmayın iyi gelecektir etkisini 20 günden sonra göreceksiniz

  25. cigdem  yorumladı. 19:23 - 30 / 01 / 2017:

    Daha iyiyim sanki 4 aydir kullaniyyorum sikayetlerimde azalma var şunuda soylim kilo yapmiyo iştahinizi acmiyo rahatlikla kullanin ilk 5mg basladim simdi iki aydir 20 mg kullaniyorum daha sakinim endiseleeim ve kaygim sanki azaldi şuda var kprktugumuz bir seylereen kacmamaya calişin ben başarmaya cabaliyorum

  26. Baran beren  yorumladı. 02:04 - 18 / 06 / 2017:

    Bende 10 gündür içiyorum geceleri uyku uyayamıyorum sbaha kadar oturuyorum sizede oldumu

  27. bennu  yorumladı. 13:27 - 24 / 07 / 2017:

    ben üç aydır kullanıorum nksiyetelerim azaldı

  28. esat  yorumladı. 23:47 - 27 / 10 / 2016:

    Bende bu ilacı kullanıyorum faydasını görüyorum umarım böyle devam eder.

  29. ilkay  yorumladı. 22:41 - 07 / 11 / 2016:

    Birintellix 10 mg ilaç kg yaparmı lütfen çok acil yazarmısınız

  30. Emre Arıcı  yorumladı. 18:04 - 11 / 11 / 2016:

    Kullanan bir kaç arkadaşımızda kilo yapmadı, umarız sizde de yapmaz. Ama doktorunuza danışmanızda fayda var tabii ki.

  31. Belkız  yorumladı. 06:51 - 25 / 11 / 2016:

    İlkay hanim Merhaba. Ben 4 aydır kullanıyorum. Kendimi çok iyi hissediyorum ancak kilo aldım. 4 ayda 5 kilo.doktorum kilo aldirabilecegini söyledi. İştah açtığı kesin.ilacı bırakmayı düşünmüyorum çünkü iyi geliyor. Kilo sorununu da diyetle çözülür. Sağlıklı günler dilerim.

  32. Nur  yorumladı. 12:39 - 19 / 12 / 2016:

    Tam aksine bende iştah kesilmesi oldu. Doktorumda yazarken kilo yapmadigi icin yaziyorum dedi. Sonradan kilo alinca bu sefer bu sikintiyi yasamalarini istemiyorum hastalarimin dedi. Ben 1 aydir kullaniyorum ve 4 kilo verdim. Bence sizin istah acilmasinda baska bir neden olabilir. Prospektüsünde de yaziyo çünkü istah kapanması yapar diye.

  33. Nese  yorumladı. 16:43 - 14 / 03 / 2017:

    Merhaba Nur hanım inşallah bende iştahsızlık yapmaz zaten çok zayifim bugün kullanmaya başlayacağım aslında en güzeli kafada bitirmek ama olmuyor işte acil şifalar diliyorum

  34. Berkecan  yorumladı. 02:58 - 22 / 03 / 2017:

    Bu iştah açma-azalma durumu yan etkilerden kaynaklanıyor. Yani bünyeye göre değişiyor. Bende ilk iki gün bulantı yaptı daha sonra bünye alıştı. Kişiye göre değişiyor. Allah hepimizin yardımcısı olsun. İnşallah düzeleceğiz.

  35. Mehtap  yorumladı. 14:45 - 11 / 06 / 2017:

    Benim doktorum kilo aldirmaz dedi ama bencede istah acip kilo aldiriyor ben de kilo aldirdi.bir doktor kilo aldirmaz diyo diger doktor aldirir diyor nasil oluyo anlamiyorum

  36. Gerkyok  yorumladı. 19:26 - 11 / 11 / 2016:

    Bana bu ilaci doktor yeni yazdiacaba ssk karsiliyormu ?

  37. Emre Arıcı  yorumladı. 20:41 - 11 / 11 / 2016:

    Tabii ki karşılıyor evet

  38. aykut  yorumladı. 20:55 - 18 / 11 / 2016:

    emre bey brintellix hapi unutkanlik yapiyormu.lutfen bi cevap yazin.unutkanlik yaparmi

  39. Emre Arıcı  yorumladı. 07:58 - 19 / 11 / 2016:

    Merhaba,

    Ben kullanırken böyle bir yan etki ile karşılaşmadım, yan etkilerini okursanız öyle birşey var ise ve başınıza geldi ise doktorunuza bi başvurun derim.

  40. aykut  yorumladı. 00:08 - 20 / 11 / 2016:

    yan etkilerinde unutkanlik yaptigi soylenmiyor.bana biraz yapti sanki.peki dikkat arttirici ozelligi varmidir bu ilacin

  41. Emre Arıcı  yorumladı. 15:01 - 20 / 11 / 2016:

    Bütün antidepresanlarda o mevcut. Tıbbi olarak bilmiyorum ama insan depresyondan cikinca dikkati artar elbette.

  42. Hakan  yorumladı. 07:52 - 22 / 11 / 2016:

    ben uzun yillardan beri savastigim bi hastalik panik atak korku kaygi hepsi var hic uzun bir tedavi olmadim iyi hissettim kestim son zamanlarda yine artti rahatsizligim doktor brintellix verdi ama bu ilac bir hafta oldu hastaligimi iyice azdirdi birakabilirim sizin oneriniz

  43. Halil  yorumladı. 22:44 - 09 / 12 / 2016:

    Gündüz uyku hali yaptı kendimi sersemlemiş gibi hissediyorum

  44. Elif yogurtcu  yorumladı. 17:42 - 19 / 12 / 2016:

    Aşırı derecede miğde bulantısı yapıyor ve iştahı kesiyor ağzımda tatlımsı bir tat var sanki hep ? Ama psikolojimi düzeltti yan etkileri olmasa ıyı bi ilac

  45. Ece  yorumladı. 12:37 - 23 / 12 / 2016:

    Yorumunuz

  46. Ece  yorumladı. 12:40 - 23 / 12 / 2016:

    Nasıl bir yol izlenerek bırakılır biliyor musunuz?

  47. beril  yorumladı. 23:32 - 24 / 12 / 2016:

    Ben yaklaşık dört aydır kullanıyorum ilk haftalarda yogun mide bulantısı yasadım ama cok sukur iyiyim simdi zamanl a geciyo bulantısı hic de kilo almadım.Eski sıkıntılı günlrden eser bile kalmadı.Diger antidepresanlar gibi agır yan etkiside hic olmadı iyi bi ilac bence.

  48. beril  yorumladı. 23:36 - 24 / 12 / 2016:

    yaklaşık dört aydır kullanıyorum.İli haftalarda yoğun mide bulantısı yaşadım ama zamanla geciyo hepsi.Kilo da aldırmadı hic.Eski stresli sıkıcı günlerimden eser bile yok su anda.hem diger antidepresanlar gibi de yan etki yapmıyo.Tavsiye ederim iyi bi ilac bence.

  49. Mine  yorumladı. 19:34 - 26 / 12 / 2016:

    18 gundur brintelix 10mg kullaniyorum. Son gunlerde mide bulantisi ve basimda agri olustu. Doktorum bir hafta yarim al dedi. Ama hastaligim tetiklenir diye endiseliyim. 8 yildir major depresyonla ugrasiyorum. Her ilac degisiminde ve birakmamda hastalik geri geliyor. Ne yapacagimi bolmiyorum. Biktim artik. Cozumu olmali

  50. Zeynep  yorumladı. 22:37 - 28 / 12 / 2016:

    Bende iki aydır kullanıyorum 2 kilo aldımmama ilaçtanmı bilmiyorumm hafif bir ilaç rahatlatiyor ama cok halsiz yapiyor bieakmak istiyorum ama korkuyorum eski halime donmrkten

  51. O ilac gecisini allah dusmanima vermesin.cok aci cekiyorum.suan bulanti devam istah acik.ama ins duzelir  yorumladı. 23:59 - 17 / 02 / 2018:

    O ilac gecisini allah dusmanima vermesin bulanti kasinti hepsi var ins gecer

  52. Serkant  yorumladı. 11:27 - 24 / 05 / 2018:

    Bugün kullanmaya başladım biraz evvel yuddum etkisinin kişiden kişiye değişeceğine inanıyorum bende nasıl bir etki yaratacak bu ilaç merakla bekliyorum.

  53. Işınsu  yorumladı. 18:20 - 01 / 11 / 2018:

    Arkadaşlar tem cihazıyla anlatabilirsiniz.

  54. Şeyma  yorumladı. 12:29 - 30 / 12 / 2016:

    Bu ilaca bugun basldim ama kilo yaparmi saclarim cok dokuldu ve doktura getim beynim yorgun gozlerim bir sureydi carpik gormeye basladi emar sonucumu gordu doktur ve bu ilci kullan 3hafta sonra gel dedi ?

  55. Sezil  yorumladı. 11:57 - 13 / 01 / 2017:

    Brintellix kilo aldırmaz, korkmayın.

  56. Mustafa  yorumladı. 11:57 - 04 / 03 / 2017:

    Yeni almayı düşünüyorum nasıl depresyona iyi geliyormu, ?

  57. Şafak  yorumladı. 23:06 - 09 / 01 / 2017:

    8 aydir falan kullaniyorum daha önce 2 yil boyunca ciambalta 30 mg kullandim cok iyi geldi ama kilo aldim o sebepden brintelli× verdi dokdorum yan etkisini gormedim fakat carpintilarim panikatak rahatsizliklarim tekrar basladi sanirim banayetersiz birde dikkatsizlesdim soru sorulsun cevabini bildigim halde soylemeye useniyorum durgunlasdim malesef

  58. Sezil  yorumladı. 11:55 - 13 / 01 / 2017:

    Nerdeyse uzun zamandır denemediğim antidepresan kalmamıştı. Hangi antidep. Kullansam zaten var olan intihar isteğimi arttırıyor, nitekimde yaptımda. Bu ilacı yaklaşık bir senedir kullanıyorum. Ne kilo aldırma, ne bir yan etki hiç yaşamadım. Ki bunun yanında kırmızı ve yeşil reçete ilaçlarımda var. Kullanıcak olan korkmasın. Harika bir ilaç. Ama sakın kafanıza göre bu hafta içmiyim sonra içerim falan demeyin. Etkisini göstermez.

  59. kadınınbiri  yorumladı. 11:52 - 14 / 01 / 2017:

    İlaca Başlayalı 2 gün oldu. çocukluğumdan beri antidprsn kullanıyorum 2 yıl kullan 1 yıl kullanma şeklinde. Annemde böyleydi . genetik galiba. Neyse İlacın etkisine gelince şimdilik başım ağrıyor. ilk haftalarda bulantı ,baş ağrıs vs normal. Majör depr. tanısı ile başladık. 2 hafta sonra gelişmeleri yazarım. Kendinize iyi bakın, Zira Ancak iyi insanlar depresyona giriyor 😀

  60. Asiye Şahin  yorumladı. 23:36 - 16 / 01 / 2017:

    Ben tansiyon hastasıyım ve çalışıyorum fakat Brintellix kullanıyorum kılı aldım baş dönmesi miğde bulantisi beni mahvediyor çok zor durumdayım ne yapacağımı bilmiyorum. Çaresizlik bu olsa gerek. Memnun değilim.

  61. Elif  yorumladı. 19:16 - 17 / 01 / 2017:

    Merhaba, ben ilacı 2,5 aydır kullanıyorum. 10 mg olarak Yaklaşık 2 haftayı geçti çene bölgesinde sivilce yaptı. deri altı ve geçmiyor. Doktoruma danıştım fakat ilacı bırakmamam gerektiğini söyledi.

  62. Ayse  yorumladı. 15:18 - 19 / 01 / 2017:

    Bır ay olucak kullanmaya başlayalı 10mg cekılmez bı ınsan oldum mide bulantısıda cabası .. Diğer ilaçları esgeçiyorum. Buda iyi gelmezse ne verecek Dr merak ediyorum ….

  63. Gulden  yorumladı. 04:38 - 05 / 02 / 2017:

    4.gecem ilk gun kusturdu simdi de bulantidan uyuyamiyorum migdem kasiliyor birakmamak icin cabaliyorum. Bidakinde geccek dedikce ayni lanet bulanti devam ediyor birazda bas agrisi olabiliyor. Prozacta kullaniyirum istah kesilmesi disinda yan etki gormedim kesilmesi de iyi oldu kilo almistim depresyondan dolayi simdi 5 kilo verdim 1 ayda. Ama bu ilac bulanti durumu umarim gecer disardaysam korkumdan alamiom kotu olcam dir ????

  64. Ozlem  yorumladı. 00:23 - 06 / 02 / 2017:

    Bende kullanali 1 ay oldu ilk hafta cok guzeldi benim.icin mutlu ediyordu beni amacsiz mutluluk vardi hic birseyi dert etmiyordum.kendime dedimki yillar sonra ilacimi sonunda buldum 20 inci gune gdigimde bi migde bulantisi bi bas agrisi allahim yok boyle birsey surekli dudaklarimi isiriyorum dislerimi sikiyorum doktora gittim 2 gun once yanina trankabuskos verdi ve son bir haftadar sizofrene bagladim durum durum insanlara kitleniyorum kavga ediyoru randevu aldim tekrar gidicem cok kotuyum kg ya gince yapmiyor ama niye bana boyle oldu bilmiyorum cok hircinim apartmandakilerke hep kavga ettim sevepsiz yere ona bunasariyorum hatta intahar i bile.dusunuyorum hersey anlamini yitirmis

  65. sevo  yorumladı. 19:04 - 07 / 03 / 2017:

    Gulden hanim bu ilacla prozactami kullaniyorsunuz.doktormu yazdi.

  66. Ertuğrul  yorumladı. 10:58 - 05 / 02 / 2017:

    Bu ilaçla beraber antipsikotik ilaç kullanan varmı doktor bana yanında stilizan verdide

  67. Onur  yorumladı. 21:29 - 10 / 02 / 2017:

    Bire bir aynı ilaçları kullanıyoruz Ertuğrul. Brintellix ve Sitilizan. Bana bunu alanında oldukça uzman bir doktor yazdı. Rahat olabilirsin. Bu tarz ilaçların tamamı bilhassa ilk başlarda ama az ama çok yan etki yapar. Öyle sağlığını tehdit edecek boyutta bir yan etki görmedikçe fazla takma. Biraz bulantı, baş ayrısı, uyuşukluk, ereksiyon güçlüğü falan normaldir. Sabret, zamanla vücudun alıştıkça bu yan etkiler geçecektir veya ciddi anlamda azalacaktır. Çoğu kişi ilk 1-2 ay sabredemeyip doktordan habersiz ilaçları kesiyorlar ve sonra durumları daha da kötüleşiyor. Sabırlı ol, doktorun ne derse onu yap. Geçmiş olsun kardeşim. Damdan düşenin halinden damdan düşen anlar. 🙂

  68. Onur  yorumladı. 21:49 - 31 / 01 / 2018:

    Evet bende var kullanıorum

  69. Ertuğrul  yorumladı. 11:06 - 05 / 02 / 2017:

    Bu ilaç erkeklerde testosteron düşüklüğü yaparmı acaba

  70. Yilmaz  yorumladı. 02:10 - 06 / 02 / 2017:

    1 ay oldu kullaniyrm beynimin ortasinda ağrı var ve huzursuZ hissediyrm kendimi nedendir acaba kaç ay sonra kendime getirir bilen varmı arkdalr

  71. özlem  yorumladı. 16:23 - 15 / 02 / 2017:

    12 gündür kullanıyorum ilk akşamları yatmadan önce alıyordum aşırı derece miğde bulantısı ve baş ağrı yaptı.tam tersi geceleri hiç uyuyamadım.
    şimdi gündüz içmeye başladı miğde bulantı aynen devam .
    bir boşluktayım sanki hiçbirşey hissetmiyorum ne mutlu ne mutsuz .ısrarla devam edicem bakalım.

  72. Serpil Tokmakoglu  yorumladı. 16:58 - 01 / 03 / 2017:

    Merhaba ben yaklaşık 15 gündür brintellix 10 mg kullanıyorum fakat aşırı kaşıntı yaptı ve azalmadı bu tür şikayeti olanlar varmı acaba zamanla gecermi ek olarak alerji hapı kullanmak istiyorum tavsiyesi olan varmı gecermi cevaplarsanız çok sevinirim teşekkür ederim

  73. süreyya  yorumladı. 23:50 - 04 / 03 / 2017:

    arkadaşlar şoktayım bu ilaç depresyon içinmiymiş unutkanlık var diye verdi doktor

  74. harun  yorumladı. 19:39 - 07 / 03 / 2017:

    kaşıntınızın sebebi alerjik reaksiyon değil, ilacın tipik bir yan etkisi. bu sebepten alerji hapı kullansanız dahi işe yaramaz. genellikle ilk 1-2 aydan sonra yan etkilerin anlamlı bir şekilde azalması beklenir. geçmiş olsun.

  75. Pelin demir  yorumladı. 23:58 - 19 / 03 / 2017:

    Evet bende bu ilacı 10 günden beri kullanıyorum bendede çok kaşıntı oldu önce ilaçtan olduğunu anlamadım çünkü bende allerjik kaşıntı var önce öyle sandım ama bu vücudumun her tarafında oluyor ne zaman geçer doktoru arayıp ilacı kesmeyi düşünüyorum kaşıntı uzun sürermi bilgisi olan varsa yazabilirmi

  76. Gül  yorumladı. 19:47 - 04 / 03 / 2017:

    Bende bu ilacı korkularımın ve sürekli endişelı halimin giderilmesi için doktorumun önerisi ile aldım…önce 10 mg lık tabletleri bölerek çeyrek doz aldım bir hafta sonra yarım yani 5 mg alınca gece bir migren atağı ve ayetten titreme tansiyon yükselmesi ile tuhaf bir atak geçirdim;daha halsiz ve dahada mutsuz oldum:( bıraktım ve doktoruma anlatıcam

  77. musa  yorumladı. 14:23 - 29 / 04 / 2017:

    bu ilaci alali bir hafta oldu cok yorgunluk yapiyor gecermi

  78. Ayşen  yorumladı. 06:27 - 17 / 03 / 2017:

    Ben 7 aydır 10 mg kullanıyorum evet rahatlattı ve dikkatimi toplamama yardımcı oldu ama bi taraftan farklı bir gerginlik biraz aşırı bir çoşkumu desem ve gece uyku iptal…..yani o kadarda mucizevi deyil yani

  79. Fatoş  yorumladı. 01:55 - 23 / 03 / 2017:

    Arkadaşlar kaşıntı ve mide bulantısından öleceğimmm 🙁 5 gundur kullanıyorum iyi olmak ıcın caaladıgım bu zor dönemlerimde kaşıntı ve mide bulantısı yüzünden iki kat daha kötü oldum 🙁 çıldırmak üzereyimmmmmmmmmm

  80. Fatma bulut  yorumladı. 09:07 - 23 / 03 / 2017:

    Ben fatma bulut bende cok alinganlik cabuk sinirlenme unutkanlik hemen yorum yabmak hollandada ikamet ediyom kolun komsun iyidediklerin yilan olursa buyle hablar yutturum isde

  81. Ayca  yorumladı. 16:09 - 23 / 03 / 2017:

    Merhaba herkeze,
    Bugün aldım ilacı yarın başlayacağım tedirginim ama yorumları okuyunca az da olsa rahatladım rahatlamasam da başlayacağım sonucta…umarım iyi sonuç alırım çünkü buna ihtiyacım var hepinize acil şifalar diliyorum

  82. Neslihan  yorumladı. 13:50 - 02 / 11 / 2018:

    Merhaba ayça hanım ben ilaca bugün başladım çok dalgınlık yaptı.hiç adını duymadığım bi ilaçtı.sizde durum nasıl hala kullanıyormusunuz

  83. Süleyman gölpınar  yorumladı. 13:11 - 29 / 03 / 2017:

    Ben de kullanıyorum 3gundur. 10mg beynin sol tarafı feci şekilde ağrıyor 3gundur.yarim doz alıyordum doktoru aradım ve çeyreğe dön dedi çeyrek attım hala başım ağrıyor napmami lazım

  84. hakan  yorumladı. 21:35 - 29 / 03 / 2017:

    doktor bana 10 mg verdi sımdı ılacı kullanmaya baslıcam ama gunde 1 tne dedıler gunduz gece fark edermı acaba? ortalama bi saati olur mu bu ilacın

  85. anomy  yorumladı. 13:37 - 04 / 04 / 2017:

    2 ay sonra ilacı da kestim doktoru da.
    En büyük problemi; ilk haftadan itibaren “seks koca bir sıfır”. Her şey sıfır. Düşüncesi bile gelmiyor insanın aklına.

    Bırakalı 3 ay oldu hala sıfır.

  86. Kayhan  yorumladı. 22:36 - 03 / 12 / 2018:

    20 mg yan etki yapıyor 10 yapmıyor ,,,siz kaç mg kullandınız

  87. duman  yorumladı. 19:39 - 07 / 04 / 2017:

    dün nöroloji doktoruna gittim önce kan tahlili yapmamı söyledi yaptırdım. bugün sonucu için gittim sonuc normal çıktı, bende yaklaşık 5 6 aydır konsantrasyon bozukluğu ve unutkanlık var, reçeteye brintellix 10 mg ilacı yazdı ve henüz başlamamadım, sizce bu ilaç unutkanlığıma ve konsantrasyon bozukluğuna iyi gelir mi?

  88. Metay  yorumladı. 22:12 - 26 / 04 / 2017:

    Benim gittiğim nöroloji doktoru da unutkanlığım için verdi.eeg çekildi.normal çıkınca depresyona bağlı unutkanlık yaşıyorsunuz,dedi.yakın zamanı kayda almıyormuş beynim?

  89. GÖKHAN  yorumladı. 17:41 - 27 / 04 / 2017:

    gelir kardeşim kullanmaya devam et.benımde şikayetim aynı unutkanlık odaklanamaama geçmiş olsun faydaı bır ılaç ben 5 mg kullanıyorum ama ay sonu dr basvuraraak 10 a cıkarıcam.. dahada ıyı olmak adına

  90. Ayca  yorumladı. 22:02 - 09 / 04 / 2017:

    Tekrar merhaba, az once kendı yaptıgım ılk yoruma denk geldım ve ılaca baslayalı 17 gun olmus… suan ki sıkıntım bas donmesı, yolda yururken anıden numaralı gozluk takmısım gıbı goruntude degısıklık , bayılacakmısım gıbı bı sarsıntı oluyor.korkuyorum yoksa bayılacakmıyım dıye bıraz da mıde bulantısı,hazımsızlık gıbı mıde sorunları yasıyorum….aynı zamanda gergınlık, kaygı, sinirlilik haliminde azaldıgını farkettim.herkese acil sıfalar dılıyorum.

  91. Meral  yorumladı. 11:03 - 11 / 04 / 2017:

    Bende 4gundur kullaniyorum bulanti var cok fazla ve ictigim gunden beri gece uyku yok.bu sikayetlerle dr ina gidip bir oneri alan varmi acaba devam etsemmi etmesemmi bilemedim duzeliyim derken daha kotu olmayalim.

  92. Mihriban  yorumladı. 02:38 - 17 / 04 / 2017:

    Bu ilaci gece yatarken degil sabah almaniz gerekiyo. Eger gece aliyosaniz tabi. Cunku doktor uyku kacirir demisti bana. Geçmiş olsun

  93. Kemalkubilay  yorumladı. 13:00 - 20 / 04 / 2017:

    Herkese merhaba.

    Bu ilacın 5mg olanını 68 yaşında, 1 yıl önce babamı kaybeden annem kullanmaya başladı son 1 ay ve inanılmaz güzel etkisi oldu annemde. Unutkanlığı gitti, enerji geldi, konuşmasında ve düşündüğünü hayata geçirmesinde düzelmeler oldu çok şükür. Şimdi kontrolden çıktı ve doktoruna ilacın güzel etkilerinden bahsedince doktor aynı geri dönüşümü birçok hastadan da aldığını söylemiş anneme. E yani her insanda aynı etkiyi yaratacak diye birşey tabi ki söz konusu değildir ama genel itibarı ile başarılı görünüyor yani tavsiye edilir.

  94. Betül  yorumladı. 01:03 - 29 / 04 / 2017:

    Merhabalar ben bu ilaca 10mg ile başladım. Normalde Prozac kullanıyordum. Onu kestik ve bu ilacı prozacla birlikte yarım olarak ilk 6 gün kullandım. 2 gündür tam alıyorum fakat bütün vücudum aşırı derecede kaşınmaya başladı. Kaşımaktan morardı kollarım o derece. Benim gibi antidepresanlara aşırı duyarlı olan arkadaşlar bu durumla nasıl başaçıkabildiniz acaba?

  95. onur  yorumladı. 17:52 - 01 / 05 / 2017:

    bende de ilk 1 ay mide bulantısı ve çok kaşıntı yapmıştı. 2. ay bu belirtiler %70-80 azaldı. şu an 3. aydayım ve %90 azaldı diyebilirim. hala zaman zaman kaşıntı ve mide bulantısı yapabiliyor ama artık sorun olmayacak kadar az.

  96. GÖKHAN  yorumladı. 17:53 - 29 / 04 / 2017:

    MERHABALAR 26.04.2017 DE başladığım ılacım ıle bugune kadar olan olumlu ve olumsuzluklarını aktaracağım. ben normaldede neşelı bırısıyım. fakat bu ılaca başladıktan sonra dahada farklı bır neşeye büründüm uykular harıka .yalnız yatmanıza yakın yada akşam saatlerınde kesınlıkle nescafe ıcmeyın uykusuzluk yapıyor. bunlar dışında lumsuzluklara cok fazla kulak asmıyorum ve yapmadığım erındığım seyle her ne olursa olsun sabah kalkmak. spor yapmak gıbı farklı bır matıvasyon yapıyor kımse kötülemesin bu ılacı harıka

  97. halil  yorumladı. 11:05 - 05 / 05 / 2017:

    antidepresanlar üzerinde çok araştırma yaptım. özellikle yan etkiler üzerine kesinlikle en az yan etki ve diğer ilaçlar ile etkileşmesi çok az. uykusuzluk problemini kesinlikle çözüyor ve uyku düzenini sağlıyor. etkisinin başlaması için 40 ile 60 gün bekleyin sakın 30, 40 gün kullandım fayda görmedim diye bırakmayın. en aşağı iki ay kullanın fayda görmezsiniz doktorunuz ile görüşün.

  98. Senem oztan  yorumladı. 10:08 - 08 / 05 / 2017:

    Ilaci ilk kullandığım gün ağlama krizlerine soktu beni bi çok farklı ilaç kullanmama rağmen bi kaç gün bu kotu ruh halini yaşadım çıldırma sanılarina kadar fakat ilk kutuyu bitirene kadar dayandım gün geçtikçe evet daha motive ve dikkat toplayıcı etkileri oldu bu gün ikinci gün sebeplerden dolayı alamadım ilacı fakat resmen ataklar halinde yoksulluk yaşıyorum sigara yada bağımlı yoksulluğu bu beni ciddi bi endişeye soktu kullanmak ve kullanmamak arasında kaldım ama şunu unutmamaliki her bünyede her ilaç farklı etkiler yaratır bunlar bize bir fikir versede beklentiye sokmamalı kendimizi

  99. ayşe  yorumladı. 19:19 - 19 / 05 / 2017:

    duygu geçişlerim çok oluyor.1 ay olacak başlayalı…içimden ağlamak geliyor ama ağlayamıyorum…çalışan biriyim..konuşmadan duruyoorum toplulukta..bu ilacı depresyona bağlı unutkanlık için verdi nöroloji doktoru.Bir çok şeyi unutuyorum ve hatırlayamayınca daha çok üzülüyorum…

  100. burcu  yorumladı. 12:32 - 17 / 08 / 2017:

    merhaba ayşe hanım aynı durumu yaşıyorum sürekli duygu değişimi yaşıyorum diye bu ilaç verildi bana da 2-3 ay kullandım ve kendi kendime buıraktım etki görmediğimi düşündüğüm için. Siz etki gördünüz mü hala devam ediyor musunuz ilaca?

  101. Reyyan  yorumladı. 17:55 - 30 / 05 / 2017:

    Ben 4 aydır kullanıyorum yavaş ama sağlam bir şekilde iyileşme sağlıyor,ilk kullanmaya başladığımda korktum bağımlılık olurmu ,ne olacak diye ama şuan önceki bakıma gore daha iyiyim sabredin. Bence buna değecek

  102. Burcin  yorumladı. 11:56 - 01 / 06 / 2017:

    5 ayı geçkin paxera kullandım. çok iyi gelmişti ama unutkanlık yapıyordu. doktor yan etkisinin azlığından dolayı bunu verdi,. 5mg olarak başladım. 1 ay kullandım. hiç etki göremedim üstelik eski şikayetlerim geri gelmişti. bu ay 10 mg ye başladım. daha ilk haftam. genel isteksizlik hala devam ediyor ama kutuyu bitireceğim. yan etki olarak aşırı kaşıntı var. kanattım kaşınmaktan o derece. mide bulantısı da arada yokluyor ama ramazandan dolayı da olabilir. inşallah sağlığıma kavuşurum

  103. nilgun  yorumladı. 21:51 - 13 / 06 / 2017:

    burçin hn ben de aynı durum var sonuç ne oldu yani brintellix devam ettin mi iyi geldi mi Allah acil şifa versin hepimize.paxera bende de aşırı unutkanlık yaptı

  104. Fırat  yorumladı. 05:44 - 12 / 06 / 2017:

    Arkadaşlar merhaba travmaya bagli stres bozuklugu gecirdim 1 yil once bir gozum topraga bakarken bu ilac beni ayaga kaldirdi kesinlikle etkili bir ilac etkisini gostermesi 2-3 haftayi buluyor sizi cok mutlu bir insan haline getirmiyor sanki fabriķa ayarlariniza döndürüyor doktoruma danismadan tedaviyi yarida biraktim depresyon tekrarladi yenidsn basladim 5 ve 10 mg olanlar hic bir yan etkisi yok ancak 20 mg kikisomde kasinti bulanti ve cinselligi etkiliyor

  105. mutlu yıldız  yorumladı. 17:56 - 11 / 07 / 2017:

    kaygı bozukluğum ve hafıza sebebiyle yazdı doktor psikolojim bozuk felan değil bu antidepresan mı ?

  106. Burcu  yorumladı. 14:54 - 07 / 08 / 2017:

    BU ilaca başlamaya korkuyorum 🙁 takıntılarım ve sinirli olduğum için verdi doktor. Başlarsam kötü şeyler olur mu die endişelerim var 🙁 başlamalı mıyım?

  107. ibrahim  yorumladı. 15:11 - 08 / 08 / 2017:

    doktora iç daralması baş ağrısı üzerine gittm doktorum 10 mg yazdı
    daha ilk günden etkisini gösterdi ilk 5 gün 5 mg içiyorum hiç bir yan etkisini görmedim
    yanlız hergün aynı saatte için saati geçince ataklar yavaştan zıplamaya başlıyor

  108. fatoşşşş  yorumladı. 11:32 - 09 / 08 / 2017:

    Merhaba,
    ilk defa bir antidepresan yan etki yapmadı, son derece güzel bir ilaç, sakin ve olumluyum, umarım böyle devam eder.

  109. burcu  yorumladı. 12:29 - 17 / 08 / 2017:

    Merhaba, bende 2-3 ay kadar brintellix kullandım 10 mg olanından. Aşırı sinir ve duygu değişimlerim yüzünden gitmiştim doktora. Kullandığım süre boyunca bir etkisini gördüğümü düşünmüyorum. Sadece belki duygu değişimlerimi azaltmıştır o kadar. 1 hafta önce ilacı kendi kendime bıraktım. Doktora da gitmedim. İlk bıraktığım günlerde herhangi bi değişim yokken bir iki gündür aşırı derecede duygusal bir insan oldum. Ben ki ağlamayan insanımdır iki kötü söze kırılıp ağlıyorum. O sözü düşündükçe gözlerim doluyor içimde sonsuz bi ağlama isteği. Bu ilacı bırakmanın bir yan etkisi mi daha önce yaşayan var mı? Ve duygu değişimlerim iki gündür oldukça şiddetli. Bir anda öfke patlaması, bir anda içe kapanma, bir anda boşluk hissi. Anım anımı tutmuyor. Ama sinirim kesinlikle aynı ilacı kullandığımdada şimdide.

  110. Özgür  yorumladı. 21:02 - 04 / 09 / 2017:

    Merhaba ben bu ilaca ilk olarak 10 mg ile başladım sonra doktorum 20 mg cıkardı ve hiçbir yan etkisini görmedim

  111. fatma fatma  yorumladı. 11:15 - 13 / 11 / 2017:

    ben sürekli kusuyor midem bulanıyordu vicudumda titremeler oluyordu .birintelix başladım bütün şikayetlerim bitti hiçbir yan etkisibi görmedim . fakat şimdide ilacı bırakamıyorum bıraklayı denedim aynı şikayetler devam etti
    ben her bünyeye her ilaç yaramıyor bence şikayete göre ilaç kullanılmalı ben ilaçtan çok memnunum

  112. Sevil  yorumladı. 18:15 - 03 / 01 / 2018:

    21 gun oldu bugun gercekten mukemmel bi ilac 2nci haftadan sonra biraz mide bulantisi oldu ama gecti kasintisida okadar abartili degildi diger ilaclara gore cok iyi cinsel hayatida etkilemiyor uyku yapmiyor gercekten cok dinlenmis gibi kalkiyorsunuz yataktan ilaci aldiktan sonra ruh gibi gezinmiyorsunuz ortalikta surekli pozitifsiniz

  113. Ahmet  yorumladı. 23:46 - 19 / 01 / 2018:

    Ben 10 gündür kullanıyorum.Simdiye kadar mide bulantısı yaşamadım. 2. Haftanın sonunda mi bu etkiler görülmeye başlıyor yoksa bünyeden bünyeye değişiyor mu acaba?

  114. soner  yorumladı. 19:40 - 05 / 01 / 2018:

    bende bulantı yapmadı 10mg kullanıyorum arkadaşımda kullanıyormuş ondada yapmamış demekki bünyeden bünyeye fark var

  115. Gelocan42  yorumladı. 02:52 - 11 / 02 / 2018:

    Slm
    4 aydır 10 mg. Kullanıyorum.şimdiye kadarki tek yan etkisi 2 -3haftada bir devam eden atak (1hafta da o sürüyor)el ve ayaklardaki gerginlik ve huzursuzluk.yavaş etkisini gösterdiğine inanıyorum.denge bozukluğu hissi,keyifsizlil,iç huzursuzluğu,arada kuvvetli acıkma hissi,vs.nedenlerden ötürü neoroloji den bana tavsiye edildi…herkese bu süreci sağlıklı bir şekilde geçirmek dileğiyle

  116. Onur  yorumladı. 13:45 - 15 / 02 / 2018:

    0545 211 18 39 kardeşim müsait oldugunda ararsan konuşmak isterim geçmiş olsun

  117. Onur  yorumladı. 13:42 - 15 / 02 / 2018:

    Bu ilacı bugün 17 gündür kullanıorum tam olarak ne kadar sürede fayda gösterir acaba her sabah 10 mg kullaniorum daha eski ve uzun süre kullanipda faydasini görenler varmidir acaba

  118. mehmet kalkan  yorumladı. 16:32 - 18 / 03 / 2018:

    EN SONUNDA BULDUM BAŞ AĞRIMI GEÇİRDİ AMA CİNSEL HAYATIMI BİTİRDİ BİRDE SİGARA İÇİRMİYOR BU HAP İŞŞALLAH CİNSEL HAYATIM DÜZELİR

  119. Kayhan  yorumladı. 22:56 - 03 / 12 / 2018:

    20 mg yapar 10 mg kullanmak lazım

  120. Serdar  yorumladı. 09:16 - 09 / 06 / 2018:

    5 mg 3 kutu bitti. Bağırsaklarda gaz, dışkılayamama, sürekli tuvalete çıkma ihtiyacı yüzünden gastroenteroloji doktoruna gittim bana ibs için ilaçlar verdi. Karnım hâlâ gurul gurul ediyor. Benzer şikayetleri olan var mı?

  121. Dede  yorumladı. 23:29 - 20 / 06 / 2018:

    Faydasını gördünüz mü? Bendede ibs var.

  122. Venegis XR İlaç Hakkında  yorumladı. 08:55 - 26 / 06 / 2018:

    […] önce Brintellix adlı ilacı kullanıp biraz bilgi vermiştim, sürekli sıkkınlık hali bunalma hali aşırı […]

  123. Tugba  yorumladı. 03:07 - 25 / 07 / 2018:

    Benimde ucak fobim var baya uc noktalarda yasiyorum ve ucak yolculigu hayatimin bir parcasi. Doktorum bunu icin verdi. Yorumlari okudum ama ucak fobisiyle ilgili bir paylasimda bulunan olmamis. Umarim faydasini gorurum.

  124. hacer  yorumladı. 16:04 - 27 / 08 / 2018:

    bugün ilk defa kullandım ilk günüm inş. iii gelir

  125. Tamer  yorumladı. 03:20 - 19 / 05 / 2019:

    Ben 4 aydır kullanıyorum 20mg çok faydasını gördüm sakin ve huzurluyum hiç birşey beni kaygılandırmıyor artık zihnim bomboş lüzumsuz şeylerle kendimi tüketmiyorum tek yan etkisi cinsel hayatım son buldu maalesef sadece idrar çıkışı olarak kullanıyorum 😀😀

  126. Disappointed  yorumladı. 02:31 - 03 / 06 / 2019:

    Ben bu ilacı ilk ay 10mg ikinci ay 20mg kullandım.şu an 3.kututa geçmek üzereyim. Ne bir yan etkisini gördüm ne de etkisini. Aşırı öfke oylamaları patlamalarım ve genel keyifsizlik halim için vermişti doktor fakat hala sinirliyim hala keyifsizim. Sadecr kafamı biraz boş hissediyorum ama o da çok önemli bi etki değil. İlacı kötülemek istemem sanırım benim durumuma hafif kaldı bu ilaç. Ne bir bulantı ne kaşınma hiçbirşey olmadı iyi de gelmedi. Doktorlara gitmekten yeni yeni ilaçlar denemekten sıkıldım artık bu ilaçtan çok ümitliydim halbuki. Herşeye rağmen kullanmaya devam edicem 1 ay sobra buraya aynı isimle tekrar yorum yaparım inşallah işe yaramaya başlar.

  127. Rad.tek  yorumladı. 21:40 - 08 / 06 / 2019:

    Brintellix 10 mg kullanmaya başlayalı bugün 6.gün. Aşırı derecede kaşıntı oluştu bu yan etki mi allerjik bir durummu.Bayram tatili dolayısıyla dr.uma ulaşamadım. Öncesinde lustral 200mg kullanıyordum kademeli okarak bırakıp kademeli olarak bu ilaca başlattı dr.um.Tam doz almaya basladığımin 6.gününde ölücem kaşıntıdan.Napmaliyim bu ikinci ilacım bu damı işe yaramadı lustal gibi

  128. Mustafa YAYA  yorumladı. 22:43 - 08 / 06 / 2019:

    muhtemel yan etki yapmış sizde hastaneye gidip acilden bir hekime başvurmanızı öneririm geçmiş olsun

  129. Maria  yorumladı. 18:40 - 09 / 06 / 2019:

    Tek kelimeyle mükkemel benim gib manyak asabi mutsuz yüzü asık herşeyi sorun eden takıntılı hastalara süper bir ilaç yan etkilerini abartmayın lütfen ilaç gerçekten mucize.

  130. Emre Arıcı  yorumladı. 22:49 - 09 / 06 / 2019:

    Leyla hanım siz yine de hekiminize danışmadan kullanmayın hastalığınızda da tez zaman da şifalar dileriz.

  131. Fatih  yorumladı. 05:20 - 13 / 06 / 2019:

    S.a ben 2.5 aydır brintellix kullanıyorum ilk 2 ayı 10 mg kullandım ve hiç bir etkisi olmadı doktor kontrole gittim 20 mg çıkardı şuan yan etkileri sadece hafif kaşıntı geliyor ve unutkanlık bayağı yapıyor birisi bise soruyor anlamıyorum ilaç yüzünden he diyip geçiyorum:) herkese tinlamiyrum yanı ilac yutunca kafayı bide bom boş yapıyor değişim bir kafası var ilacın çözemedim bakalım ne olcak böyle cinselliğe gelince şuan bir sıkıntı yok iyi durumdayım. Yan etkilerini ara sıra veya aydan aya buraya gelip yazarım.

  132. Disappointed  yorumladı. 03:05 - 21 / 06 / 2019:

    Merhabalar daha önceki yorumum da ilacın ile yaramadığını hissetsem de kullanmaya devam edeceğimi ve buraya gelip farkı yazacağımı söylemiştim. İlk ay 10 mg 2. Ay 20 mg ve bu 3. Ay da 20 mg ın yarısındayım. Son on gündür etkisini gördüm diyebilirim…mesela normalde sinirlenince karşımdakine bağırırım çok tepki gösteririm ama artık bağıramıyorum mesela sinirleniyorum ama bağıramıyorum bu çok iyi bi etki. Uyku kesinlikle yapmıyor herzaman ki gibi. Daha enerjiğim kolay yorulmuyorum. Reklamlara bile gözüm dolardı..hala dolabiliyor ona etkisi yok. Daha çok ve sık şarkı mırıldanma istediği geldi arada depresifleştiğim oluyor ama onu da unutuyorum birden neşem yerine gelebiliyor. Kafam hala çok boş teneke gibi hissediyorum. Özellikle herşeyi kafasına takanlar için birebir sanırım ama ben zaten takmazdım eskiden de. Bir şeye takılıp kalmak bu ilaçla mümkün değil unutuyorsun zaten kendiliğinden. Hala bana en ufak bir yan etki yapmadı çok nadiren dişlerimi sıktığımı hissediyorum o kadar. Gelecek ay tekrar yorum yaparım şahsen bana etkisi 10 üzerinden 4 .

  133. Yasemin  yorumladı. 12:01 - 27 / 06 / 2019:

    Slm bende bugün başladım tüm yorumları okumaya çalıştım Dr bugün yazdı kesinlikle çok masum bir ilaç olduğunu çok yan etkisinin olmadığını bağımlılık yapmayacağını söyledi benim sorum normalde hayata çok pozitif bakan bir insanim kolay kolay sinirlenmem normalde hiç uyku problemi olmayan ben hergun kurulmuş saat gibi 5 6 gibi uyanıyor ölesiye uykum olmasına rağmen yastığa başımı koyunca uyuyamıyorum kafamdaki düşünceler den kendimi alamıyorum hiç birşey den mutlu olmuyorum hiç iştahım yok kendime guvenim kalmadı hiç bişey yapamayacak gibi hissediyorum
    Tum bu sıkıntlari Dr anlattım Dr depresyon başlangıcı olduğunu aslında var olduğunu bazı durumlarında tetiklediğini söyledi ve bu ilacı yazdı bakalım kullanıp sonra yine yazarım

  134. Kursad  yorumladı. 01:18 - 14 / 09 / 2019:

    Brintelix 10 mg kullanıyorum doktor 20 gün kullan gel dedi ben 20 gün kullandım ilk kullanmaya başladığımda hiç bir etkusini görmedim 1 hafta sonra acayip düzelme oldu bende eski halime döndüm biraz kaşıntı yapıyor sinir bozucu o kadar olcak herhalde 20 günün sonunda ilaç bitti 3 gündür kullanmıyorum kafayı yiyicem yine eski haline döndüm doktora tekrar gidicem

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir